Kampagner

Kampagner

Vi plejer at sige, kampagner er hovedsporet på vores motorvej. Det, som binder vores kompetencer sammen på tværs af fagligheder, færdigheder, medier og mennesker.

Vi har siden 2001 udviklet og eksekveret reklame- og holdningskampagner for organisationer, private virksomheder, offentlige myndigheder og NGO’er. Når vi udvikler kampagner, arbejder vi med en metode, der hedder “Changing conversations”. Fælles for vores kampagner er nemlig, at vi bruger dem som redskab til at ændre samtaler. Og det gælder, om vi arbejder for at sælge et produkt eller ændre en holdning. Vi laver ikke kommunikation for kommunikationens skyld, men for at skabe forandring og resultater, der kan måles. Og vi arbejder på tværs af alle relevante kontaktpunkter og medier med udgangspunkt i en klart defineret strategi.

Vi ved godt, det er på mode at snakke data, men vi mener det faktisk, når vi siger, at alle vores kampagner bygger på evidens, fakta, viden, tal og andre uromantiske, kvantificerbare måleenheder.

Tobias Enné

Kreativ + Digital chef

+45 28 62 09 77
te@primetime.dk