MASSEVIS AF MEDIEOMTALE TIL TELEBRANCHENS FRÆKKE DRENG

PR-LANCERING FOR TELESELSKABET 3

Når teleselskabet 3 lancerer nye tiltag, følger branchen nysgerrigt med. Det gælder ikke bare konkurrenterne. Medierne holder også et vågent øje.

Det var endnu engang tilfældet, da 3 slog takten an for de danske teleselskaber og udvidede sit populære tele- og datatilbud 3LikeHome til også at omfatte bl.a. USA. Primetime, som er 3’s kommunikationsbureau, fik til opgave at tilrettelægge pressestrategien for lanceringen af den vigtige nyhed.

Allerede inden offentliggørelsen fik et branchemedie færten af historien og skrev artiklen. Så skulle det for alvor gå stærkt. Primetimes kundeteam iværksatte en køreklar handlingsplan, udviklede pressemateriale og satte presseindsatsen i gang med omgående virkning, inden historien var old news.

Eksekveringen var en succes: 46 presseklip i nationale, regionale, lokale samt fagmedier. Det samlede reach var over 10 mio., mens den estimerede PR-værdi endte på over 1 mio. kr.

KOMPETENCER BRUGT

KONTAKT

Maria Rasmussen
Direktør
+45 31 31 16 81
mra@primetime.dk

Vores arbejde

En af os 4

EN AF OS

1353756-big

MAGASIN

ku
3-hq-i

3

1-1-redigeret-planche-opsat-2

STELLA NOVA

prtiger

Primetime vinder PR-Tiger

Billund front

BILLUND AIRPORT

Skærmbillede 2016-06-14 kl. 16.19.39

SUNDHED.DK

Udklip2

DECUBAL

TG_ Line Up_LOWRES

TOP GEAR - BBC

FLI03_Horizontal_LOW

DAGMAR

Atrietjuni2005fotografLisbethHolten004

HK HOVEDSTADEN

PRIMETIME A/S | NØRREBROGADE 45 | 2200 KBH N | Tlf.: +45 3313 0525 | info@primetime.dk