BLIV KLOGERE PÅ KU

PRISVINDENDE INFORMATIONSKAMPAGNE FOR KØBENHAVNS UNIVERSITET

Hvert år modtager Københavns Universitet over 20.000 ansøgninger, og der er kun plads til 7.000 studenter. Desværre er der altid nogen, som vælger forkert første gang, taber motivationen og dropper ud, før studiet er færdiggjort. Københavns Universitet har brug for at kommunikere til ansøgere på bacheloruddannelserne, at man skal vide, hvad man går ind til, før man søger ind. Mavefornemmelser er ikke nok, når man skal træffe et kvalificeret, afklaret uddannelsesvalg.

Primetime har udviklet Københavns Universitets kampagne ”Bliv klogere på KU”, som tager udgangspunkt i at løse netop denne opgave. Målet er at rekruttere talentfulde unge fra hele landet. Men de skal træffe deres studievalg på et oplyst grundlag, så frafaldet reduceres, og KU optimerer udnyttelsen af studiepladser. ”Bliv klogere på KU” er en digital kampagne, hvor de studerende, studievejlederne og underviserne alle optræder i film og andet indhold på KU’s hjemmeside og sociale medier.

Arbejdet med KU blev belønnet med en PR-Tiger i kategorien for bedste digitale kampagne.

KOMPETENCER BRUGT

KONTAKT

Tobias Enné
Digital chef
+45 28 62 09 77
te@primetime.dk

Vores arbejde

Udklip

SPAREKASSEN KRONJYLLAND

996x560_Motiv_16_Var_03_Q_V100

SIEMENS HOMECONNECT

P2060203

PLAYMOBIL

IMG_0796

EXPERIMENTARIUM

_Q1A1135

GEORG JENSEN DAMASK

En af os 4

EN AF OS

1353756-big

MAGASIN

ku
Bosch

BOSCH

3-hq-i

3

1-1-redigeret-planche-opsat-2

STELLA NOVA

Novo_Nordisk_427259a

NOVO NORDISK FONDEN

prtiger

Primetime vinder PR-Tiger

2inbdhtpxteij0db

REALDANIA

Billund front

BILLUND AIRPORT

Skærmbillede 2016-06-14 kl. 16.19.39

SUNDHED.DK

PRIMETIME A/S | NØRREBROGADE 45 | 2200 KBH N | Tlf.: +45 3313 0525 | info@primetime.dk