TALENTER FRA ALLE VERDENSHJØRNER

DIGITAL REKRUTTERINGSKAMPAGNE OG EMPLOYER BRANDING FOR NOVO NORDISK FONDEN

Novo Nordisk Fonden er en dansk erhvervsdrivende fond med to formål, dels at udgøre et stabilt fundament for den erhvervsmæssige og forskningsmæssige virksomhed, som drives af selskaberne i Novo Gruppen, dels at yde støtte til videnskabelige, humanitære og sociale formål. Men hvordan får man de rette ansøgninger? Og hvordan tiltrækker man internationale forskertalenter til sine projekter?

Primetime arbejder for Novo Nordisk Fonden med at øge fondens synlighed og relevans på sociale medier blandt andet ved at analysere sin nuværende tilstedeværelse på digitale kanaler og udstikke kursen for fremadrettede aktiviteter. Derudover har Primetime udviklet en digital kampagne, som skulle tiltrække eliteforskere fra verdens bedste universiteter til ph.d.-programmet ”Copenhagen Bioscience PhD programme”. Med målrettet og segmenteret kommunikation på Facebook hjalp Primetime Novo Nordisk Fonden med at eksponere kampagnen overfor unge biotech-forskere fra verdens topuniversiteter, som gjorde, at fonden nåede sit mål – både hvad angår antallet og kvaliteten af ansøgningerne.

KOMPETENCER BRUGT

KONTAKT

Tobias Enné
Digital chef
+45 28 62 09 77
te@primetime.dk

Vores arbejde

Bosch

BOSCH

Novo_Nordisk_427259a

NOVO NORDISK FONDEN

prtiger

Primetime vinder PR-Tiger

Skærmbillede 2016-06-14 kl. 16.19.39

SUNDHED.DK

photo-1443818141071-40ce3e2e0b9b

SØFARTSSTYRELSEN

ARKIVFOTO 2014 af folkeafstemning om patentdomstolen og Europa-Parlamentsvalget søndag d. 25. maj 2014- - Se RB 20/8 2015 11.39. Ja-partiernes ledere mødes fredag, hvorefter statsministeren ventes at sætte dato på folkeafstemningen. (Foto: Bax Lindhardt/Scanpix 2014)
BV pic

BØRNS VILKÅR

Udklip2

DECUBAL

Atrietjuni2005fotografLisbethHolten004

HK HOVEDSTADEN

folkemodet-2017

FOLKEMØDET 2017

laege
PRIMETIME A/S | NØRREBROGADE 45 | 2200 KBH N | Tlf.: +45 3313 0525 | info@primetime.dk