I KATEGORIEN FOR BEDSTE DIGITALE KAMPAGNE

FOR ARBEJDET MED KØBENHAVNS UNIVERSITET

Hvordan skaber man en kommunikationskampagne, der både vækker opsigt og har effekt?

Dette spørgsmål kunne vi svare på gennem vores arbejde med Københavns Universitet og kampagnen ”Bliv Klogere på KU”

Vi vandt prisen i årets nye kategori, digital, som skulle belønne en kampagne, der i særlig grad har formået at udnytte digitale kanaler til at skabe opmærksomhed.

Det skete med kampagnen der af juryen blev kaldt en solid indsat med flotte resultater:

Med ”Bliv klogere på KU” er KU og Primetime i den grad lykkes med at få opmærksomhed fra en af de sværeste målgrupper, man kan beskæftige sig med – nemlig de unge mellem 17 og 24.

– Og det vel at mærke ikke gennem click bait – journalistik eller overfladiske virale ligegyldigheder.”

Læs mere omkring kampagnen her

KOMPETENCER BRUGT

KONTAKT

Tobias Enné
Digital chef
+45 28 62 09 77
te@primetime.dk

Vores arbejde

Udklip

SPAREKASSEN KRONJYLLAND

996x560_Motiv_16_Var_03_Q_V100

SIEMENS HOMECONNECT

P2060203

PLAYMOBIL

IMG_0796

EXPERIMENTARIUM

_Q1A1135

GEORG JENSEN DAMASK

En af os 4

EN AF OS

1353756-big

MAGASIN

ku
Bosch

BOSCH

3-hq-i

3

1-1-redigeret-planche-opsat-2

STELLA NOVA

Novo_Nordisk_427259a

NOVO NORDISK FONDEN

prtiger

Primetime vinder PR-Tiger

2inbdhtpxteij0db

REALDANIA

Billund front

BILLUND AIRPORT

Skærmbillede 2016-06-14 kl. 16.19.39

SUNDHED.DK

PRIMETIME A/S | NØRREBROGADE 45 | 2200 KBH N | Tlf.: +45 3313 0525 | info@primetime.dk