Samme værdier. Nye kompetencer

Samme værdier. Nye kompetencer

Imagekampagne for Dansk Sygeplejeråd

Sygeplejersker i Danmark har et troværdigt image, men der er stadig meget at kæmpe for. Blandt andet bedre løn og vilkår. Desværre er der i befolkningen en tendens til at se sygeplejerskerne som “søde piger”, der føler sig kaldet til faget. Virkeligheden er en anden. I en moderne og presset sundhedssektor løser sygeplejerskerne en lang række mangeartede og specialiserede opgaver, der får Danmark til at hænge sammen. Dansk Sygeplejeråd hyrede Primetime til at udvikle og lancere en imagekampagne, der skulle give danskerne et mere retvisende billede af, hvad sygeplejersker laver, og sekundært skulle støtte DSR’s forhandlingsposition under OK-forhandlingerne. Primetime udviklede strategi, kreativt koncept, film, socialt medieindhold og outdoor-annoncer.

Tobias Enné

Kreativ + Digital chef

+45 28 62 09 77
te@primetime.dk