Coop Crowdfunding – fælles om fremtidens fødevarer
Hvad skal vi spise i fremtiden? Det er ikke godt at vide, men det er værd at vide, at der er en stigende interesse for innovative og bæredygtige fødevarer.
Læg dertil, at mange iværksættere deler drømmen om at udvikle og udkomme med produkter i landets største supermarkeder og møde forbrugerne i hyldehøjde. Coop Crowdfunding er en markedsplads, der formidler kontakt mellem forbrugere og både større og mindre danske fødevareproducenter og -virksomheder.
For at gøre fællesskabet endnu større og endnu stærkere, er der behov for, at flere bliver bekendte med Coop Crowdfunding. For hvordan er det nu lige, det fungerer? Og hvad kan jeg gøre for at blive en del af projektet? Hos Primetime var vi med til at sætte crowdfunding på dagsordenen ved at fortælle Coop Crowdfundings
historie på tværs af kanaler. Vi gjorde et let spiseligt koncept til let fordøjeligt indhold med fødevarer og forbrugere i centrum. Vi har hjulpet Coop med at sætte crowdfunding og bæredygtighed på dagsordenen i landets største medier, heriblandt Politiken, Berlingske, Børsen, TV2 Nyhederne og en lang række regionale/lokale medier og fagmedier. Derudover har vi udviklet animationsfilm og dynamisk indhold til Coops digitale platforme.